Klachten

Bij Q24U draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u om ons via email te informeren (info@q24u.nl). Bij Q24U streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Q24U binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. 

Mocht Q24U en de cosument de klacht niet onderling kunnen oplossen dan heeft de consument de volgende mogelijkheid om de klacht te melden:

 

1. Via een klachtenformulier op de website van de WebwinkelKeur www.webwinkelkeur.nl. De klacht wordt dan zowel naar Q24U als naar de Stichting WebWinkelKeur gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

 

2. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr